MORE DUBAI


Haha.. tänkte bjuda på en liten bild, detta är fattoush, en libanesisk sallad.. rekommenderas! (visst ser jag hungrig ut?)
Vår utsikt under middagen..
Mätt!
Visst är det vackert!
STARBUCKS ICECOFFE! Vet inte vad den lysande pricken är?
A med fin bakgrund!

På begäran av Rebecca, som ville se lite mer av min klänning har jag lagt upp lite bilder från Dubai när vi var vid Dubai Marina (vi kunde gå hit från hotellet på 5 min). Här fanns det jättemycket restauranger och fik och typ lite klubbar på andra sidan (i den blåa byggnaden ovan bland annat). Om ni besöker Dubai får ni inte missa marinan! Vi åt här två gånger och maten var jättegod där vi åt.. vi avslutade kvällen med Starbucks icecoffe, helet galet gott. Har provat icecoffe på Expresso house och Wayne's bland annat och det smakar verkligen äckligt. Vad gör Starbucks med sitt som de inte gör? Önskar de öppnade någonstans inne i Sthlm City, NU!

Tänkte säga godnatt nu, imorgon lägger jag upp bilder på min senaste shopping, stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt! Tack för det :) Ser väldigt fin ut på dig alltså. Och bilderna.. jag vill också åka bort och lämna stressen hemma ett tag ;) Galet vad mycket jag har för mig nu :)

2012-02-19 @ 17:25:44
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0