NLY HIGH HEELS PARTY!

Vi var några innan som fixade innan partyt började, jag, Sabina, Emelie och Vanessa
Jag körde på nyårsklänningen från Nelly Trend - I like it!
Jag och Sabina som också bloggar och bor i Lidköping!
Emelie och Sabina
David och en av tjejerna som fick tävla i "designtävnligen" och jag!
Tjejen som vann tredjepriset i designtävnligen, jag, Vanessa och Fanny
Efteråt blev det lite häng på Stadt men jag kilade hem rätt tidigt måste jag ändå säga haha.. det var superkul och alla bloggerskor och killarna från Nelly var superroliga och trevliga!


Några av bilderna är mina och några kommer härifrån. Spana gärna in Sabinas blogg HÄR och Vanessa och Fannys blogg HÄR

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej tjejen! Fina bilder! Det gick inte att kopiera dem annars hade jag lagt upp dem på min blogg. Tack för länkningen :) Jag hade jättekul, synd att du inte stannade längre men jag hoppas att vi kan ses en annan dag. Ha det så gott! Kraam

2012-02-26 @ 23:42:32
URL: http://oxle.blogg.se/
Postat av: azra

Dör för laptop väskan!!

2012-02-27 @ 22:19:45
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0