ÖKENSAFARI!

I'm selling this car haha.. ne men detta är bilen vi åkte med i öknen!
Jag väntar på att åka!! Haha..
Precis när vi kom fram till öknen.. här bredvid vägen fortfarande..
A - modellpose? Haha
Vi två
Hehe..
Öken
De andra safaribilarna
Fint!
Jag!
Åkte "snowboard" eller ja, sandboard kanske det blir.. det var kul & läskigt!
Ser smått galen ut här men kan säga att det var lättare att ta sig ned med brädan.. än upp.. haha
A åker!
Ser ni mig?
Mitt i öknen skulle vi äta en middag (här samlades alla som åkte på safari samtidigt)
Jag tog en Coca Cola när vi kom dit, lagom sliten och sandig hahaha
Fotade mig själv medan A bytte om, till vad undrar ni?
En sheik? Hahaha
Var tvungen att göra en henna-tatuering.. haha den höll i en vecka!
A och en.. fågel? Fråga inte varför (jag undrar också - för jag höll mig långt borta från den haha)
En kille uppträdde så tände han det här ljuset på sin dräkt. Haha lite kul faktiskt!
Typiska magdansösen? Haha..


Hoppas att ni gillar bilderna! Ökensafari - vilken hit! Det kostade ca 300 kr per person för att åka upp och ned bland sanden i öknen, för att testa på sandboard, rida kamel (vi gjorde inte det med man kunde) och middag - buffe. Vi blev även upplockade och avsläppta på hotellet! Detta rekommenderar jag verkligen! Boka in det om ni ska dit!

Om ni undrar över vädret i Dubai så var det väldigt varmt under dagarna. På kvällen var det bra att ha en kavaj/tröja när man gick ut.. lite som en typsik svensk sommarnatt.. Men som ni ser så gick vi runt med koftor och jeans/byxor även på dagen och detta beror på att man t ex inte fick vistas i galleriorna t ex med bara axlar/knän utan dessa skulle helst vara täckta och av respekt mot dem som bor där.

Kommentarer
Postat av: Elvisa

Superavis...Vill verkligen åka till Dubai men tyvärr vill ingen av mina vänner det! :(

Härliga bilder!

2012-02-02 @ 12:31:34
URL: http://elvisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0