SHOPPING I DUBAI

Jag i Mall of Emirates på deras Italien-inspirerade "shoppinggata"
UAE är ett muslimskt land men hade mycket juldekorationer! Det tyckte jag var fint :)
Söta björnar!
Sorry för den suddiga bilden, men hade inget bättre från besöket på Pinkberry - så GOTT! Varför har vi inte detta i Sverige?
Shoppade inte så mycket men shoppade något STORT!
Shoppade även lite på Forever 21!
Ice coffee & ice tea!
En paus i shoppingen, förrätt - chilliräkor
Hur snyggt var det här stället? A sitter och väntar på huvudrätten som var..
Miniburgare! Mina med nötkött.. A valde dock de med kamelkött! Helt kolesterolfritt haha, smakade också och det var inte så stor skillnad.. lite mindre smak på kamelköttet hahaha..
Var tvungen att fota lite här inne.. haha
Kändes lite som att vi var inne i ett spaceship haha.. varför har inte vi såna här ställen i Sverige? Den här restaurangen fanns i Dubai Mall.


Hej på er! Tänkte visa er lite av hur de två största Malls såg ut.. detta är dock bara lite av hur det var.. men det fanns gott om affärer, fikaställen och restauranger, för alla smaker! Allt var mycket större och bättre än i Sverige, det kändes lite b att komma tillbaka till Sverige efter att vi varit i Dubai! Haha.. jag köpte något STORT i Dubai vilket också är en investering! Ni får se vad det var väldig snart (A fotade mig i solen idag med det jag köpte..)

Kommentarer
Postat av: tilde

Åhh, jag skulle också vilja åka till dubai eller någon annan storstad och shoppa! :D Var det roligt i Dubai? :)

2012-02-13 @ 14:46:39
URL: http://tilletuff.blogg.se/
Postat av: Ayla

Tilde: Det var jätteroligt! Här även svarat i din blogg :)

2012-02-15 @ 22:19:32
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0