PÅ TÅGET

Jag på tåget! Fick smygfota mig själv haha..

Jag är på väg från Oslo till Stockholm! Har haft en underbar helg med A! Tänkte kika in här en stund, mitt internet är inte det bästa, använder mobilt bredband från Tele2 men tyvärr bryts det hela tiden (speciellt när man åker genom skogen..) så det är inte så kul.. Lyssnar även på Spotify så ibland laddas halva låten så får man lyssna på den halvan tills att internet kommer igång igen.. haha ne nu ska jag återgå till att surfa lite, är framme runt 22 ikväll. Hoppas att ni har haft en bra helg!

Btw, har på mig min nya tröja från H&M Trend, ska visa bättre bild någon dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blir väldans nyfiken på tröjan. H&M trend alltså.. Sånt är vi örebroare avundsjuka på!

2012-01-30 @ 15:44:36
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Aayla,



Det är tråkigt att läsa att du har uppkopplingsproblem med ditt mobila bredband. Om problemen kvarstår rekommenderar vi dig att ringa supporten på 0772-25 25 25 för felsökning av det. Vi vill givetvis att dina tjänster med oss ska fungera.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-01-31 @ 14:04:44
Postat av: Ayla

Rebecca: Kan be min syster fota den om jag lyckas ta mig till Lidköping idag :)



Tele2: Ja det är alltid problem med mitt mobila bredband när jag reser, mottagningen är verkligen jättedålig. Samma gäller min mobiltelefon, jag använder Comviq och det bryts konstant på tåget :(

2012-02-03 @ 11:23:04
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0