SAILBOAT

Tänkte jag skulle slänga upp den här bilden på mig vid Burj Al Arab. Vi solade & badade vid den här stranden en dag men jag föredrog JBR framför denna. Här var det inte så mycket folk och det fanns inga fikaställen och restauranger så det var inte lika roligt tyckte jag. Men man måste väl se det här hotellet när man väl är i Dubai? Haha.. det såg ju ändå rätt häftigt ut men coolare på kvällen när det skiftade i färg bland annat :)

För övrigt, på bilden ser ni min nya strandväska som jag älskar. Den kommer från BCBG Max Azria som har riktigt fina grejer som faller mig i smaken. Dock köpte jag en annan sak där borta som jag snart ska visa för er (när jag vågar använda den haha).

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt! Ja det är klart att man måste se den där byggnaden!



Vad roligt med pälskragen! Kändes lite skumt, men ändå småkul att du gissat :)

2012-01-25 @ 07:49:27
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja visst är skorna lika det från zara! Riktigt fina. Nej, inte fler i Örebro, jag fick det sista, hade tydligen hängt en vecka på rean innan jag plockade, det var med darrande händer haha, typ "är det verkligen sant, har det hängt här i flera dagar, det kommer försvinna om jag rör det" ;)

2012-01-25 @ 14:48:43
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0