INSTAWEEK #4

Hej på er! Nu känns det som att det är tusen år sedan jag bloggade men jag har haft en del att göra. Min semester inleddes med flytt till ny lägenhet och det tog hela helgen, men nu är det avklarat! Sedan åkte jag och A till Lidköping där jag befinner mig nu. Jag är färdigpackad och redo för att inatt åka till Turkiet! Det kommer bli nice med lite sol! 
 
Eftersom jag inte varit så flitig med bloggen eller instagram blir det bara fyra instagrambilder som ni ser ovan. Den första är örhängen från H&M som jag tyckte var häftiga! Den andra är när jag invigde mina kattslippers häromdagen (hur söta?) och glassen nedan åt jag i helgen (hasselnöt, inhandlad på Gallerian - Sthlm City - om någon undrar). De vinröda tightsen fyndade jag idag på Intersport - de kommer från Nike. De går ned till knäna vilket är perfekt - eftersom jag endast har långa tights just nu. Gillar dessutom att det står Just Do It på baksidan.. hehe..
 
Hursomhelst - jag ska torka håret nu och vila en stund. Sedan åker vi. Så uppdateringen på bloggen kommer nog inte att vara så bra men eftersom vi har wifi hoppas jag att det blir lite instagram - följ mig på: ajlamehinovic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0