MONDAY

Gullig tröja från Monki som kommit in som nyhet till hösten! Jag tycker att man kan hitta en del söta saker på Monki, även om jag tycker att de har kommit några halvbra kollektioner de senaste åren.. förut tyckte jag att allt man såg på Monki var fint men nu är det endast enstaka plagg som faller mig i smaken.. men den här tröja.. I have to ask - är det konstigt att ögonen sitter precis vid brösten? Eller vad tänker ni att ni ser den? Haha..
 
Idag har jag jobbat som vanligt, går ju på semester om två veckor - så det är ju ett tag kvar. Jag och Hanna gick till piren efter jobbet och promenerade lite i solen samt stannade lite för käk. Så jag kom hem rätt sent och hoppade direkt in i duschen. Så här sitter jag nu, jag ska strax sova eftersom jag ska upp tidigt.. men vi hörs imorgon! Godnatt kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0