ONSDAG

 
Köpte lite saker på stan, bland annat denna t-shirt från Gina Tricot - endast 99 kr! Den är längre i bak än i fram också, det ser alltid snyggt ut tycker jag. Sen blev det clear up strips - det var så länge sedan jag gjorde en ansiktsbehandling nu så jag brukar använda dessa strips - de funkar faktiskt bra, de rengör i t-zonen! Köpte även en liten pennvässare för mina sminkpennor, är så dålig på att vessa dem, gör det ibland när jag lånar mammas haha.. och till sist köpte jag en after sun - den jag tipsade om i det förra inlägget. Måste ju ha den till Turkiet!
 
Innan jag gick en sväng på stan var jag på medicinsk forvård på Löplabbet. Jag har aldrig varit på detta tidigare men har läst att det ska vara nice. Det var riktigt bra, nu är mina fötter babylena och fina. Blir superbra med en liten uppfräschning nu innan vi ska till Turkiet. 
 
Förutom detta hände en liten tråkig sak idag - min frisör har fått influensa så hon kan tyvärr inte färga mitt hår på lördag.. som det ser ut nu har hon endast en tid på tisdag och då måste jag vara i Lidköping :( så kommer att vara mörkhårig på semestern.. well well.. vi får se om jag färgar när jag kommer tillbaka istället då.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0