NEW IN

Mysig t-shirt/tröja & ett par örhängen till min syster från Bikbok
Somrig bodylotion och parfym från The Body Shop
Dior Extase mascara och Forever foundation samt Bronzing Oil från Kicks!

Hade inte planerat att jag skulle shoppa idag men såg att Bikbok hade 50% på allt i hela affären idag så jag gick dit en sväng. Köpte den härliga ljusgröna t-shirten/tröjan till mig själv och örhängena till min syster! Sedan gick jag en sväng till Kicks och The Body Shop där jag föll för den supergoda somriga parfymen som ni ser på bilden ovan. När man köpte parfymen fick man en bodylotion på köpet värde 150 kr! Hur nice är inte det?

Sen behövde jag verkligen en ny mascara, har använt mascaror från L'oreal och The Body Shop ett tag nu och de fungerar inte på mig, är så besviken på dem.. t ex om jag lägger på mascara på morgonen är den redan borta vid 16.00 när jag går från jobbet.. så jag slog till på Diors nyaste Exstase - ehem som förövrigt kostade skjortan så vi ska inte prata om hur mycket den gick på. Självklart är min foundation snart slut också, så köpte en foundation från Dior som jag använt ett tag nu. Den är den enda som sitter kvar på ansiktet vid dagens slut och då har jag testat många foundations!! Bronzing oljan från Kicks verkar vara en nyhet i deras sortiment, tror den gick på 169 kr eller något sånt - vilket gör den till en budgetvariant av t ex Nuxes olja eller The Body Shops som går på flera hundra! Det ska bli spännande att testa den i sommar! Den luktar dessutom gott, till skillnad från Body Shops variant som jag tycker luktar brun utan sol!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina saker!

Svar: Tack!!!
aayla

2012-06-08 @ 02:21:05
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Camilla

Mycket fina saker du köpte! :)

Svar: Tack!!
aayla

2012-06-09 @ 14:56:18
URL: http://whereweare.webblogg.se/
Postat av: Micki

Åh vilken härlig tröja! Var också iväg och fyndade på bik boks rea, blev dock bara ett par shorts men funderar på att ta mig dit igen! ;) dom har ju en del grymma kläder!

Svar: Tack! Älskar tröjan, kommer en bättre bild på den strax! Ja, du borde gå dit igen, deras rea startade idag!
aayla

2012-06-12 @ 19:42:54
URL: http://citygirls.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0