SKIN FOOD

 
Köpte denna hudkräm för torr hud från Weleda på Kicks idag. Jag har aldrig provat deras produkter men jag har hört att de ska vara riktigt bra! Min hud har verkligen förändrats under de senare åren. Den har gått från att vara normal/blandhy till normal/torr.. och väldigt torr under vissa perioder, tror det var sedan förra vintern när det var sjukt kallt som det började. Så för att inte torka ut har jag har använt Dermalogicas Intensive Moisture Balance men den kostar typ 700 kr för 100 ml har jag för mig. Köper den på Åhlens City eftersom jag har hört att det förekommer kopior på vissa webshopar så jag betalar hellre lite mer.. men den är så sjukt dyr och tar slut rätt så snabbt. Så nu tänkte jag testa denna budgetkräm som kostade 62 kr på Kicks! Jag tror dock att de hade specialpris på den just nu.. Återkommer med recension!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0