BY H&M

Jeansen på bilden kommer från H&M och kostar 199 kr! Modellen heter typ SUPER SQIN (waist: super low och leg: super slim). Jag köpte dem i helgen när H&M hade clubdagar så jag fick dem för 179 kr! De sitter superbra, är tunna och superskinny! Precis som jag gillar dem. Mina jeans från Dr Denim i modellen Kissy som jag köpte i somras sprack rätt så snabbt (samma sak verkar hända alla) och nu vet jag inte om jag känner at det är värt att laga dem.. tänker i alla fall inte köpa ett par till med tanke på hur snabbt de gick sönder! Då tycker jag att det är bättre att köpa dessa från H&M som är billigare, dessa är dessutom inte så mjuka i tyget som Dr Denims jeans så jag tror de håller längre!

För övrigt har det varit en vanlig torsdag idag, jobb, hem och ta det lugnt/vila. Imorgon är det fredag! Tycker veckan har gått i superfart, förstår inte vart den tog vägen..

Kommentarer
Postat av: Azra

Jag köpte dem för nåt år sen, hösten 2010 tror jag, i nån blå färg och de va fan favoritjeansen tills de sprack i somras.. Tror de höll ett år men då använde ja dem riktigt mycket så definitivt värda pengarna!

2012-03-23 @ 08:57:37
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0