HAIRCUT

Före och efter, ser ni hur mycket hon klippte! Hela håret är superfräscht just nu! Riktigt nice! Jag kan verkligen rekommendera You, det är dyrare än de flesta andra salonger men man betalar för riktigt duktiga frisörer som lyssnar på vad man säger och ger bra tips! Jag har klippt mig där 2 gånger nu och hittils är jag riktigt nöjd.

Söndagen hittils har inte varit speciellt spännande eller produktiv haha, jag gick en kort powerwalk till Lidl som ligger i närheten och köpt lite onyttigheter - där var den powerwalken. Skyller dock på att det är söndag! För övrigt har jag inte gjort så mycket. Jag har kollat på lite serier och fotat mina nyshoppade plagg! Visar dem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0