HELGEN!

Föregående inlägg var endast för att testa blogg.se appen och för att se hur det gick att blogga från mobilen. Riktigt smidigt måste jag säga! Jag skaffade mig en smartphone till slut, det känns som att jag är den sista människan i världen att göra detta (jag vet att jag inte är det men det känns så). Så eftersom jag är ny på detta får ni väldigt gärna tipsa mig om olika appar och om ni har några tips när det gäller Iphone!

Helgen spenderades för övrigt hemma i Lidköping med familjen och A. En riktig mysig helg som tyvärr gick alldeles för snabbt - som vanligt. Jag och Lejla kollade på Melodifestivalen och vår favorit Loreen vann! Verkligen rätt vinnare enligt mig! Jag har inte hört några andra bidrag förutom Bosniens och Serbiens (hello Coldplay - Paradise för övrigt) men jag tror att Loreen har goda chanser att lyckas bra på Eurovision i Baku.

Nu ska jag lägga mig, ska upp och jobba tidigt imorgon. Godnatt kära läsare, skönt att några av er kikar in här varje dag trots min dåliga uppdatering!


Kommentarer
Postat av: azra

Ska göra ett blogginlägg om appar i din ära haha!



Vodkan e ju bara till för att kolla på såklart :P

2012-03-12 @ 21:20:41
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0