LILAC ME

Lovade Rebecca att jag skulle lägga upp en bild på nagellacket från Gina Tricot. Här kommer min favorit "Lilac me" som ser väldigt ljus ut under lampan i vardagsrummet som ni ser på bilden. Det är dock lite starkare lila inne i badrummet så färgen kan variera lite. Nagellacket var lätt att applicera, det var inte så rinnigt så det blev bra resultat med ett lager. Jag har inte använt något under- eller topplack men självklart blir det alltid bättre om ni gör det (har för mig att man kan köpa detta på Gina också, men kolla gärna i butiken, vissa butiker har fått en välsorterad sminkhörna medan andra bara har lite nagellack i små lådor vid disken typ). So far so good, nu ska vi se hur länge det håller bara! Men för 39 kr och storleken måste jag ändå säga att de gjort ett bra nagellack!

Ber om ursäkt för mina oklippta nagelband, har inte riktigt vågat mig på att klippa dem själv ännu eftersom risken är rätt så stor att man klipper för mycket och det gör såå ont! Sedan har jag inte varit och fixat naglarna sedan i somras, så håller mina naglar korta just nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: tack så mycket :) ja, har bloggat sen 2008 tror jag :)

2012-03-21 @ 00:46:20
URL: http://whoishanna.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Härligt! Det ser verkligen fint ut! Skulle köpt det och mint i helgen, men jag hittade ju så mycket annat så jag valde bort. Sjukt nöjd med läppstiftet från Gina iaf, 59 kr och mjukt och härligt!

2012-03-21 @ 08:40:25
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Ja, visst är den snygg! :)

2012-03-21 @ 21:20:14
URL: http://fashionbyaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0