MÅNDAG

Hej på er! Vad händer? Jag har inte gjort så mycket idag, har varit riktigt seg! Jobbade över en timme och sedan har jag kollat på serien Revenge sen jag kom hem! Bästa serien just nu! Sjukt bra, rekommenderar den verkligen!

Imorgon ska jag träna och har även planer på att träna på onsdag, måste köra hårt nu! Har bokat upp mig på lite coaching på gymmet nästa vecka också, ska bli spännande att se vad de tipsar mig om!

Kolla på serien Revenge, jag LOVAR at den är superbra! Älskar skådespelerskan Emily VanCamp! Sjukt duktig!

Kommentarer
Postat av: Elvisa

Åhh, jag älskar också Revenge!! Såå bra!!! :)

2012-03-28 @ 14:22:26
URL: http://elvisa.spotlife.se
Postat av: Anonym

Elivsa: Ellerhur! Kan inte slita mig från den serien! Väntar på att nästa avsnitt ska komma nästa vecka!

2012-04-10 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0