NEW IN

Virkade shorts från H&M - 199 kr! Beställde mina på nätet men vet att de finns i vissa butiker! Finns även vita.
Kavaj från Zara, helt underbar, svindyr för den kvalité man får men kunde inte motstå modellen! Love it!

Detta är vad jag shoppade igår, shortsen fick jag hem i fredas och jag har även beställt ett par sportiga shorts från Nelly som jag hoppas kommer imorgon! Annars har jag tänkt lugna mig på shoppingfronten men tycker att det är så svårt när det kommer ut så fina grejer hela tiden! Som tur har jag rensat garderoben och ska ge bort/skänka en hel del - vilket också innebär mer plats men jag har planerat att verkligen tänka igenom mina köp framöver och även skicka tillbaka allt som inte känns helt 100 som jag beställt från nätet. Tyvärr har jag varit väldigt dålig på att göra detta och dessa kläder som varit helt ok men inte helt 100 är också de som jag har rensat bort ur garderoben! Dvs. är internetshoppingen den största shoppingboven! Tänk på det nästa gång ni klickar hem något!

Kommentarer
Postat av: azra

hahah bitch så du köpte den ändå!! Du kan ju alltid skicka ner grejerna hit haha!

2012-03-26 @ 20:21:25
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Ayla

Azra: Haha puss på dig också!

2012-04-10 @ 11:32:19
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0