NOTHING SPECIAL

Vad händer? Själv kollade jag precis på NCIS (nya avsnitt) som är en av mina favoritserier, nu blir det nya avsnittet från How I met your mother! Jag är verkligen den som följer serier. Kollar på Gossip girl, Grey's Anaomy (de är bäst tycker jag), NCIS, The Mentalist, HIMYM och då och då kör jag ett Family Guy marathon haha. Jag kollar dock inte så mycket på film, är rätt dålig på det om man jämför med t ex A som kollar på film ofta, men när jag väl gör det brukar det vara tillsammans med honom.

Så det är typ det jag ska göra, och äta en enorm kiwi som jag hittade på ICA haha, måste få i mig lite C-vitamin nu när jag är så förkyld!
Kiwin haha

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fortfarande?! Krya på dig!

Åh har inte sett grey's sen innan jul! Hinner aldrig. Vi kollar GG och walking dead, men allt annat får vänta just nu :)

2012-03-06 @ 21:39:34
URL: http://Http://rebeccascorner.blogg.se
Postat av: Ayla

Grey's är jättebra hela tiden tycker jag, det händer så mycket i varje avsnit! Samma med GG. De andra är lite mer "egna" avsnitt på något sätt.. Walking dead, inte hört om?

2012-03-06 @ 23:16:47
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Azra

Haha är exakt likadan när det gäller både serier och filmer, knappt så att ja lyckas kolla på filmerna med sällskapet.. Kollar ja själv blir ja rastlös och skiter i filmen till slut!

2012-03-07 @ 15:32:52
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0