TORSDAG

Kolla vad någon hade lämnat tillbaka i H&M butiken i Kista Galleria! Jag köpte den dock inte även om den var finare i verkligheten än vad jag trodde den skulle vara! Någon som verkligen velat ha den kanske blir riktigt lucky! De hade även en kappa från Marni-kollektionen. Jag köpte dock endast lite underkläder och ett par leggings från Gina Tricot. Inte så kul att lägga pengar på men välbehövligt! Åh, just det - köpte även ett par solbrillor från Lindex! Kunde inte låta bli, trots att jag har ett par skitsnygga från Gucci och från Ray Ban - tänker att dessa får vara slit-och-släng solisar. Hade för övrigt på mig min nya skinnjacka från Jofama idag! Hur nice?

Annars så har det inte hänt så mycket idag, jag har haft ont i ena knät av någon anledning - har inte gjort något speciellt så jag hoppas det går över till imorgon! Har ni några planer för helgen förresten? Tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0