GLOSSYBOX!

En ny Glossybox kom igår och det ska bli kul att testa produkterna - även om jag inte var helt såld på Garniers BB Cream den första som jag både fick i Glossyboxen och som jag hann köpa innan (har två stycken) så hoppas jag på att den här för känslig hud ska vara lite bättre! Jag ska testa den! 
 
3 minute miracle från Aussie luktar gott men är inget jag ska använda eftersom jag nu bara vänt mig till produkter utan sulfat och parabener (har köpt massa produkter från Evo och Kevin Murphy, jag ska visa er dem också). Nagellacket kommer att vara skitsnyggt på nu i höst och munsköljen ska bli spännande att testa. Även den exfolierande tvålen luktar supergott och kommer nog att komma till användning! Geishan kanske kommer till användning redan ikväll.. hehe
 
Jag återkommer med recensioner på mina favoriter! Jag kanske skulle göra en liten serie på mina nyfunna favoriter som jag hittat via Glossybox? Skulle det vara något som ni vill läsa?
 
Btw ni hittar Glossybox hemsida här - det kostar 139 kr i månaden och är utan bindningstid. Jag tycker det är superbra och rekommenderar det verkligen. Det går även att köpa t ex 3 månader eller längre åt gången och då blir det lite billigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0