NEVER FADE AWAY

Hey you all! Ovan ser ni typ världens mest upptagna människa, ha ha ne men skämt å sido - jag har väldigt mycket på gång just nu och bloggen hamnar såklart i skymundan. Ovan ser ni min nya gråa t-shirt från Gina Tricot, hur snygg är den? Den blir din för 149 pix - spring och köp!
 
Det som hänt det senaste är att jag varit i Lidköping och Borås, där jag hälsat på familjen men även mormor, morbror och en liten kusin! Förutom detta har jag jobbat en hel del, varit med A, varit med kompisar, kollat på lägenheter i sthlm samt jobbat väldigt mycket! Men ni kan följa mig på instagram och twitter när jag inte är på bloggen, på instagram heter jag: ajlamehinovic och på twitter heter jag aaayla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0