CHAINS

Köpte detta armband på H&M, hur snyggt som helst, speciellt till den här klockan från Triwa som jag vann under modeveckan! Armbandet går för övrigt att vända så att det ser ut som på bilden ovan eller att det är helt i guld. Ynka 60 kr får ni betala för det - först till kvarn (såg att det var slutsålt på flera ställen i stan eller där det fanns xs/s i storlek endast och det var superlitet. För övrigt är jag lite hooked på den här kedjetrenden, som ni kanske märker. Har sett så många snygga accessoarer med kedjor de senaste dagarna.. har dock shoppingstopp fram till oktober har jag bestämt. Försöker spara så mycket som möjligt eftersom vi just nu kollar lite på lägenheter och det inte är billigt direkt.. 
 
Btw så har jag åkt på någon jobbig förkylning som har kommit och gått sedan i fredas. Idag var det absoult värst och just nu börjar jag känna mig lite febrig.. förhoppningsvis blir det bättre imorgon.. en stor suck på att man alltid ska få en höstförkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0