GLOSSYBOX SEPTEMBER

 
Här ser ni Glossyboxen jag fick nu igår. Den består av:
 
// Anatomicals - Don't just clean it woman, scrub it - Figs & Rouge - 100% Natural Organic Lip Balm (fullsize) - Depend - Nagellack i höstfärg (har det just nu - fullsize) - Cowshed - Cow Pat Moisturising Hand Creme - Balance me - Pure Skin Face Wash (98,8% naturlig) //
 
Nagellacket är skitsnyggt och riktigt höstigt - det går i en mörkgrå/grön ton. Läppbalsamet har jag också testat, vet inte riktigt vad jag tyckte om konsistensen och lukten men förpackningen var underbar och att det är 100% naturligt gör inte saken sämre. Handkrämen luktar lite annorlunda men fungerar bra, har lagt den i väskan nu för att ha med mig den överallt! Scruben och ansiktstvätten återstår att testa. Men nog är det en bra höstbox!
 
För att beställa Glossybox som kostar 139 kr i månaden, utan bindningstid och inkl frakt klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0