GLOSSYBOX X 2

 
 
Jag fick en ny Glossybox idag (den översta bilden) - den snyggaste boxen hittils tycker jag! Däremot har jag glömt att visa den förra boxen jag fick, den kom efter semestern och mitt uppe i allt glömde jag visa den. Det är lite extra kul med den här boxen för jag har verkligen hittat en ny favorit och upptäckt nya märken så den var riktigt nice. Boxen består av:
 
Brilliant Smile - Whitening + Toothpaste läs mer/köp här - Skinplan - Vitamin C Booster läs mer/köp här - Anatomicals - Farewell the scarlet pimplehell, cleansing mud mask läs mer/köp här - Alessandro - Heel rescue balm läs mer/köp här - Alessandro - Pro white nail polish läs mer/köp här
 
Min favorit var Alessandro - Heel rescue balm som luktar underbart (typ melontuggummi/godis) och som fötterna blir supermjuka av. Den kan jag verkligen rekommendera er att pröva spec nu efter sommaren när man gått i kanske mindre bra skor och behöver vårda fötterna lite extra! Dessutom fick jag Brilliant Smile-tandkrämen som jag velat prova ett tag, dock blev den en besvikelse eftersom jag inte märkte så stor skillnad och med tanke på priset känns den inte värd att köpa.
 
Angående pulvret från Skin Plan har jag inte använt det så mycket än, kanske 3-4 gånger. Jag tycker det är en spännande produkt som jag ska fortsätta testa. Dessutom verkar Skin Plan vara ett spännande märke som jag tänkte spana in lite mer!
 
Är ni sugna på att testa Glossybox så kostar det 139 kr i månaden utan någon uppsägningstid, så ni kan säga upp det när som helst, jag sa t ex upp min beställning när jag var på semester och nu har jag startat den igen. Klicka här för att komma till hemsidan!
 
Boxen jag fick idag, återkommer om den imorgon! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0