RESULTAT XLASH

 
Det var rätt svårt att ta bilder, tycker nästa att ögonen ser lite läskiga ut.. haha och ögat nedanför är ju lite större. Men som ni ser så är det lite skillnad.. jag har inte varit konsekvent i mitt användande av Xlash.. jag har använt det lite då och då och känner framförallt att fransarna är finare när jag lägger på mascara, se nedan:
 
 
Mascara från tidigare idag och trötta ögon..  men nöjd med resultatet med tanke på att jag inte har så långa ögonfransar i vanliga fall. Xlash fungerar men man måste dock hålla ut och använda det varje dag, annars blir det inte så mycket förändring förutom att fransarna känns som att de har lite bättre kvalitet. 
 
Är ni sugna på att testa Xlash så finns det på xbeauty.se. Om ni använder kod "BLOGG299" får ni just nu 100 kr rabatt när ni beställer Xlash, det kostar alltså 399 kr men ni får den för 299 kr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0