SHOPPING

Inhandlade lite grejer idag när jag var en sväng på stan med Sofie. Köpte främst grejer till Thailandssemestern som ni ser. Det blev en solkräm från Biotherm, jag ska även köpa en med mindre solskyddsfaktor och en aftersun - har tidigare skriivt om lite solfavoriter här.
 
Bikini från H&M, har sett den på hemsidan och funderat på att klicka hem den sedan den kom ut så jag slog till, (har dock inte haft på mig den ännu så jag hoppas att jag tog rätt storlek, tycker att bikinisarna på H&M har ändrats lite i storlek de senaste åren, har kvar gamla bikinisar som jag jämfört med och de har verkligen blivit mindre) köpte även en appliceringsvante från St. Tropez eftersom jag tänkt testa min brun utan sol från samma märke. Det blev även en ny blush/shimmer från The Body Shop, har använt denna i flera år och är supernöjd med den, man får ett snyggt glow och för mig funkar den året runt tillsammans med solpudret från Guerlain. Denna blush håller oftast i över ett år för mig, den jag hade nu bytte jag ut på grund av att jag tappade den i golvet och den gick i tusen bitar :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0