INTERIOR

Tillskott i hemmet, det här snygga tidningsstället i plexiglas och den snygga pläden från Klippan
 
Tidningsstället kommer från Åhlens
 
Tidningen Styleby är den enda jag prenumererar på nuförtiden så den skyltas snyggt
 
Pläden är lite mer lime än på bilden, köpte den på Åhlens City men den finns även på nätet, t ex här
 
Hej på er, vad händer? Herregud vad många ni är som varit inne på bloggen de senaste dagarna. Vad roligt! Ni får gärna skriva en kommentar och berätta vilka ni är var ni kommer från osv, vore kul att veta. Ni kanske undrar vad jag har haft för mig, helgen gick väldigt snabbt och den var lugn och skön. 
 
I fredags var jag hemma och tog det lugnt, kollade på Idol. Vem är er favorit? Har inte fastnat för någon ännu men tycker att Erik och Elin är väldigt bra och originella. I lördags blev det middag på Il Conte med A, mysigt - längtade till den oxfilén. Igår blev det fika med en fd kollega till A och hans flickvän samt lite shopping på stan. Filten ovan inhandlades blanda annat. Tidningsstället köpte jag tidigare i veckan.. appropå shopping så jag har lite tillskott i skohyllan också. Återkommer om det. 
 
Idag har jag bara jobbat och bakat en äppelpaj, ni som följer mig på instagram har sett den hehe, instanamn: ajlamehinovic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0