TANGLE TEEZER

 
Det här med borstar. Vi diskuterade mitt nästa inköp av hårborste på jobbet och jag var inne på att köpa en Mason Pearson (pris ~ 1000 kr) som ska hålla livet ut om man rengör den och tar hand om den. Men de andra höll inte riktigt med om att det var ett bra köp pga priset så jag har tvekat och bestämt att inte köpa en sådan borste just nu (hej önskelista om någon läser).
 
En annan borste jag varit lite sugen på att testa är Tangle Teezer som även ska vara bra om man vill borsta blött hår - vilket man absoult inte ska göra med vanlig borste eftersom det sliter mycket. Såhär står det om Tangle Teezer på Nordicfeel "Tangle Teezer Salon Elite slätar ut ditt hår utan att skada fjällskiktet och fungerar för både vått och torrt hår. Borsten ger dig ett fantastiskt resultat och reder ut ditt hår samt dina tovor på ett smärtfritt och skonsamt sätt." 
 
Jag såg att Kicks bland annat hade Tangle Teezer men i butik kostar de 199 kr. Nordicfeel (ingen annons) har dock ett jättebra erbjudande på den rosa borsten - den kostar 99 kr och det är gratis frakt. Så jag beställde den nyss och väntar med spänning på att den ska komma i veckan så att jag kan testa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0