BABY LIPS

 
Fick hem två Baby Lips from Maybelline innan de släpptes (samarbete via blogg.se) och har därför testat dem i några veckor. Jag fick testa Hydrate som inte har någon färg och Pink Punch som ger en lätt rosa färg.
 
Vad jag tycker?
- Prisvärt
- Återfuktande, dock inte om man överanvänder produkten, då känns det som att effekten blir omvänd
- Luktar gott
 
Med tanke på priset och att de luktar supergott är de ett bra köp, om inget annat om ni är sugna på att testa dem. Hydrate, till vänster, luktar som Piggelin (akta er från att äta upp det haha).
 
Jag är inte så nöjd med färgen som blir av Pink Punch eftersom den är väldigt lätt och blir lätt lite ojämn. Så om ni ska köpa något av Baby Lips rekommenderar jag att köpa Hydrate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0