O.P.I

My new obsession, nagellack från O.P.I! Speciellt nagellacket till vänster. Älskar det!

Såg glitternagellacket på en tjej som jobbade på Kicks för några veckor sen, hon hade lackat med silvrigt nagellack under samt detta nagellack över. Oj oj.. kan säga att jag kopierade rakt av! Ni kan se hur det såg ut på en av bilderna här. Ska visa lite bättre bilder någon dag men det är lite svårt att fånga på bild, speciellt med blixt. För övrigt verkar nagellacket till vänster vara slut överallt. Jag köpte det precis innan en tjej la upp det på sin blogg och hamnade på blogg.se:s hemsida vilket förmodligen gjorde att alla kutade till affärerna! Haha det är jättefint i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha ja jag har sett det i butikerna nu att det är helt slut :)

Kommer snart upp inlägget med storlekarna på glossybox-grejerna.

Hittade också min bild på paljettklänningen på tradera nyss haha, någon som tyckte den var bra tydligen :P

2011-12-19 @ 14:07:04
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0