T / J


Kommer ni ihåg när jag fick den här beställningen? Jag är jättedålig på att lägga upp allt jag köper och upptäckte häromdagen att det finns många plagg jag inte visat för er, är det något ni vill se mer av? Kanske ska visa några av mina favoriter?

I ett av paketen som ni såg i det tidigare inlägget, låg dessa underbara jeans från Tiger Jeans - i den perfekta ljusa färgen. Jag gjorde en liten chansning på storlek och färg men tyvärr var de lite stora när de kom första gången så jag fick byta dem till en strl mindre. Nu sitter de helt perfekt. Jag är supernöjd och övertygad över att de kommer att användas väldigt mycket i vår/sommar. Jeansen är dock lite långa för att ha till klackar och Converse så jag funderar på att klippa av dem några cm, vad tycker ni jag borde göra? Någon som gjort det hemma? Behöver jag sy dem någonstans om jag klipper så de inte går sönder? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Yes, jag tror du behöver sy några stygn i båda långkantsömmarna så att säga :) där kan de ju gå upp om du klipper av tråden rakt av! Ser superfina ut!

2012-04-23 @ 18:56:49
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0